پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272284
مکتب سيد حسن نصرالله مکتب حق، عدل، کرامت، شجاعت و انسانيت است
تاریخ انتشار : 1403/07/13 13:30:03
نمایش : 17
امام‌جمعه فارسان گفت: امروز صهيونيست‌هاي کودک کشِ غاصب نمي‌توانند از مردابي که خودشان درست کرده‌اند خارج شوند. مکتب سيد حسن نصرالله مکتب حق، عدل، کرامت، شجاعت و انسانيت است، اين مهم است، بايد اين‌ها را ببينيم، حتي مسيحي‌ها هم به ايشان اعتماد دارند، اين‌ها آشکارترين علائم ظهور هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: خودم و همه‌ي شما نمازگزاران محترم را به رعايت و تقويت و تسديد تقواي الهي دعوت مي‌کنم. اهل تقوا از مستمندان و فقرا دستگيري مي‌کنند. اميرالمؤمنين عليه‌السلام در حکمت ۲۵۰ از حکم نهج‌البلاغه فرمودند: هرگاه تنگدست شديد با دادن صدقه، با خدا معامله کنيد.
 
وي افزود: قبلاً هم به مناسبتي ذکر شد که صدقه دادن باعث مي‌شود که خداوند به نظر رحمت به شخص نگاه کند و درنتيجه مسير زندگي تغيير و افزايشي در مال او به وجود مي‌آيد. لذا به خود فقرا هم دستور داده شده ولو خيلي کم صدقه بدهيد تا در امور زندگي شما گشايشي پيدا شود.
 
امام‌جمعه فارسان به هفته فراجا اشاره داشت و بيان داشت: هفته فراجا را به خانواده بزرگ اين نيروي خدوم و مجاهد اعم از کارمندان و فرماندهان و افسران و درجه‌داران و سربازان تبريک عرض مي‌کنم؛ خدا قوت و خسته نباشيد براي مجموعه فعاليت‌هايي که از لب مرز تا داخل شهرها و محلات دارند بلکه داخل خانه‌ها؛ که پليس فتا با گوشي‌ها بالاخره سروکار دارد.
 
وي تصريح کرد: ياد شهداي گران‌قدر فراجا در عرصه‌هاي مختلف و انسان‌هاي مخلصي که هرروز در راه انجام‌وظيفه و اعتلاي کلمه الله و پاسداري از ارزش‌هاي ديني به شهادت مي‌رسند؛ و هنوز باب شهادت براي عزيزان بسته نشده را گرامي مي‌داريم؛ به‌ويژه شهيد هيبتي و شهيد کريم زاده و از خداي تعالي براي ارواح طيبه آنان رفعت مقام و براي جانبازان و ايثارگران اين نيرو عافيت و سلامت خواهانيم.
 
وي اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند: «بزرگ‌ترين وظيفه نيروي انتظامي حفظ ارزش‌هاست». خب با اين بيان اهميت و ارزش کار معلوم مي‌شود؛ و اينکه عزيزان ما چه کار خطيري را بر عهده دارند. همين اهميت کار است که از آنان به‌عنوان مجاهد في سبيل الله ياد کردند.
 
 حجت‌الاسلام ملک پور گفت: شهادت سردار بزرگ، مدافع مستضعفان، مجاهد فقيه، شهيد بزرگوار سيد حسن نصرالله و يار و همراه آن عزيز گران‌قدر، سردار بزرگوار عباس نيلفروشان را تبريک و تسليت عرض مي‌کنيم، همچنين پيروزي بزرگي را که خداي متعال در عمليات وعده صادق 2 نصيب جهان اسلام، جبهه مقاومت و دل‌هاي همه مردم را شاد کرد، تبريک عرض مي‌کنيم.
 
وي افزود: ما خيلي به اين جايزه احتياج داشتيم، خيلي براي ما سخت بود که يک جلاد خبيث و پليد در مقابل همه خوبان عالم ژست قهرمانانه بگيرد و به ما فخر بفروشد. خداي متعال در آيه 141 سوره نساء مي‌فرمايد خداوند هيچ‌گاه براي کافران نسبت به اهل ايمان راه تسلط باز نخواهد نمود.
 
 امام‌جمعه فارسان عنوان داشت: امروز شاهديم همه دنيا عليه ظلم صهيونيست‌ها قيام کرده است، در اين قيام عدالت‌خواهانه، هر کس نگاه مي‌کند ببينيد به کجا و چه کسي مي‌شود اعتماد کرد؟ يک نفر مثل سيد حسن نصرالله پيدا مي‌شود که همه به او اعتماد مي‌کنند، همه عالم به حرف سيد حسن نصرالله اعتماد کردند که فرمود سست‌ترين خانه‌ها خانه عنکبوت است، اسرائيل حتي سست‌تر از خانه عنکبوت است. مکتب سيد حسن نصرالله مکتب حق، عدل، کرامت، شجاعت و انسانيت است، اين مهم است، بايد اين‌ها را ببينيم، حتي مسيحي‌ها هم به ايشان اعتماد دارند، اين‌ها آشکارترين علائم ظهور هستند.
 
 وي اظهار داشت: امروز صهيونيست‌هاي کودک کشِ غاصب نمي‌توانند از مردابي که خودشان درست کرده‌اند خارج شوند. اين مفلوک بيچاره بعد از يک سال هنوز نتوانسته است از پس حماس و تونل‌هاي آن برآيد و اهدافي را که گفته بود دست پيدا کند بعد هدف جديد درست کرده و به لبنان حمله کرده و دست به بازي خطرناک ديگري زده و سيد حسن و همراهان را به شهادت رسانده و تازه چنگ دندان نشان ميده و مي‌بينيم لال و گنگ بودن سازمان ملل مثل هميشه و نظام مقدس جمهوري اسلامي و سپاه عزيز با عمليات وعده صادق (2) چنگ و دندان صهيونيست‌ها را به حمدالله خرد کرد و اگر اين سگ هار با اين عمليات مهار نشود چاره‌اي جز آتش زدن اين سگ هار و اربابش نيست.
 
حجت‌الاسلام ملک پور در پايان گفت: در روزهاي حساس انتخاب استاندار هستيم؛ که بحمدالله بين نمايندگان استان، اجماع خوبي در اين زمينه حاصل‌شده و اين به برکت تلاش‌هاي نماينده محترم شهرستان به‌عنوان رئيس مجمع نمايندگان است بر خود لازم مي‌دانم که از ايشان و ساير نمايندگان استان تشکر کنم.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html